piątek, 2 stycznia 2015

best gifts

Miałam dodać zdjęcia tego co dostałam na święta, dlaczego dodaje to dopiero teraz?
Już wyjaśniam. Przez ostatnie dni byłam bardzo zabiegana,
 ze względu na przyjazd mojej przyjaciółki z Anglii. O jej pobycie w Poznaniu oraz o sylwestrze napisze w jutrzejszym poście o ile uda mi się go ogarnąć i dodać :)
Wracając do tego o czym tutaj miałam pisać...mianowicie, prezenty świąteczne.
Nie mówiłam nikomu co chce dostać i powiem Wam, że prezenty są przecudne jak dla mnie.
Sama zrobiłam sobie prezent kupując bilet na kolejny koncert zespołu 30 SECONDS TO MARS!
Moja kochana rodzinka, stwierdziła, że jestem strasznym zmarzluchem, więc kupili mi 
rzeczy które pomogą mi przeżyć tegoroczną zimę i nie zamarznąć!




*prezent od siostry i brata, czyli grube skarpety i kombinezon do spania



*od mamy miś termofor, oraz kubek z sową z racji takiej, iż uwielbiam wszystko z sówkami :)








*prezent od Tali, czyli coś z czego naprawdę się ucieszyłam!
-czarny zegarek
-najnowsza płyta one direction
-oraz bluzka z wizerunkiem chłopców z mojego ukochanego bandu


*no i t-shirt od taty Tali :)

wiadomo, poza tym dostałam jakieś słodycze, pieniążki i kosmetyki :)
a Wy? co dostaliście pod choinkę ? 
do napisania!

10 komentarzy:

  1. Minimalistyczny zegarek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest naprawdę prześwietna! Też kocham 1D ponad życie haha 🍃🍁🍃🍀🌺🌺🍀🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku cudowne !
    Zegarek i t-shirt z 1D poprostu świetne!
    http://devilswearchanel.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki ten kombinezon :)
    http://kaarollka.blogspot.com/ <--- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) napewno wpadne na Twójego bloga :)

      Usuń
  5. Genialny kombinezon i kubek :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    OdpowiedzUsuń